Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
6097931609   Fem un Màrius millor
2019-2020   Formació interna de centre. Secundària en general
  
   4/10/2019 - 8/6/2020 (30 hores) de 15:45h a 18:00h
   INS Marius Torres
   c. Narcís Monturiol, 2 (Lleida) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Segrià
  
   Activitat passada a format virtual, instrucció 3/2020 de 13 de març. COVID19
  
Inscripció   12/09/2019 - 27/09/2019 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Sota aquest títol, l'alumnat de 3r d'ESO, que en la franja d'optatives ha escollit Projectes, treballarà en diferents comissions amb l'eix temàtic de la PUBLICITAT tant escrita, com radiofònica i audiovisual. La publicitat com a element propogandístic i de reclam del centre i com a element per crear espais i millorar els hàbits, els valors i la convivència entre tots els qui formem el centre.
  
Objectius   1. Consolidar un projecte interdisciplinari amb un aprenentatge significatiu i globalitzador.
2. Modificar i adaptar el crèdit de síntesi de 3r a la temàtica del Projecte.
3. Organitzar un grup de treball cooperatiu impulsor del projecte.
4. Anticipar reptes i dificultats del projecte i intentar resoldre'ls.
5. Implementar a 3r d'ESO el treball per projectes.
  
Continguts   Fase d’autodiagnosi: Identificar, fomentant que l'alumnat en sigui l'identificador i impulsor posterior, quines són les necessitats del centre en quant a projecció tant interior com exterior de la seva visualització. Preguntar-se i respondre's COM FER UN MÀRIUS MILLOR.
Fase de planificació: Fomentar la participació activa de l'alumnat de Projectes i de tot el centre.
Generar autonomia, presa de decisions i esperit crític entre l'alumnat.
Fomentar els valors i la convivència al centre.
Treballar el gènere de la publicitat com a eina propagandística i persuasiva.
Fase de construcció i experimentació: Analitzats els punts febles del centre i aplicar les mesures publicitàries i propagandístiques, tant internes com externes, mitjançant les creacions i missatges de l'alumnat de projectes. Ja siguin accions a les xarxes, a la premsa, radiofòniques, cartelleria, etc.
Fase d’avaluació: Comprovar si la implementació de les tècniques publicitàries creades ha suposat una millora de la imatge del centre.
Destacar quines han estat les accions més satisfactòries.
Fer un llistat de tasques a seguir si han funcionat bé.
Reconèixer mancances a treballar amb posterioritat.
  
Formador/a   Imma Capell, Gema Castelló, Alba Zaragoza
  
Avaluació   - Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu amb el disseny i desenvolupament de l'activitat formativa.

- Aprofitament de la transferència immediata a la pràctica docent dels continguts relacionats de l'activitat formativa.

- Definició de les línies de treball a seguir per a l'aplicació de la formació a la pràctica docent.
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.

- Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata.
  
Persones  destinatàries   Activitat dirigida a l'equip de mestres de l'INS Màrius Torres (Lleida)
  
E-mail   crp-segria@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   divendres   04/10/2019   1545   1800 
 Sessió 2   dilluns   04/11/2019   1545   1800 
 Sessió 3   dilluns   02/12/2019   1545   1800 
 Sessió 4   dilluns   20/01/2020   1545   1800 
 Sessió 5   dilluns   10/02/2020   1545   1800 
 Sessió 6   dilluns   16/03/2020   1545   1800 
 Sessió 7   dilluns   06/04/2020   1545   1800 
 Sessió 8   dilluns   04/05/2020   1545   1800 
 Sessió 9   dilluns   08/06/2020   1545   1800 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent